8. 9. 2010

Šikovný Králík s dopomocí

Při úklidu disku jsem narazil na fotku domečku pro panenky, který jsem děckám vyrobil minulé vánoce. Protože jsem na něj patřičně hrdý, nedá mi to, abych ji nevystavil.

Valná část kreditu patří ovšem Ricku Gaschovi. Vysvětlím. Jak už to u mně bývá, materiál jsem si sice nakoupil dopředu, ale se samotnou výrobou jsem měl značný skluz. Byl to tak velký skluz, že jsem na domečku začal pracovat až (ehm, ehm) 24. prosince ráno. V prašných podmínkách sklepa jsem na koleně vyřezával do překližky okna a asi po hodině dolámal poslední plátek k pile. V naprostém zoufalství jsem zavolal Rickovi, který je v práci se dřevem výjimečně šikovný. Naštěstí byli doma a já jsem přijel k nim. Rick mi ukázal, jak mám do udělat, poskytl mi místo u svého ponku s rafinovanými nástroji a s nejobtížnějšími částmi mi pomohl. Díky, Ricku.